Inlägg
  - Vila upp sig under helgen... jorå!
  - Minibuss till Karlstad imorgon
  - Traskamötet gjorde mig glittrig
  - En novemberljus födelsedag
  - Storsamling mot Rögle och seger
  - Linköping Tigers ångar på
  - Nu är bloggandet utökat
  - En riskfylld kväll
  - Ständigt denna 006
  - Dags att rösta
  - Sex bättre i ettan än i tvåan...
  - Lämna inte kakor framme....
  - När det är som tystast kan man ha det som roligast
  - Nu är det förkylt!
  - Ett telefonsamtal på eftermiddagen
  - Förtroliga samtal om det viktigaste
  - Veckans video 20
  - Uppe tidigt och gnäeller
  - Wazzup!? - Change... That's wazzup
  - Längre än jag tänkt mig
  - Äntligen en VM-titel för McLaren!
  - Helgens humor
  - Hur tänker man....
  - Till Södertälje i snöslasket
  - Nummerplåtsjakt - 004
  - Tagit mig vatten över huvudet för träning
  - Biljard idag igen
  - Lunchen förstörde mitt liv
  - Nyktes modeblogg
  - Är jag verkligen så sårbar?
 
 Kategorier
  - Allmänt
  - Film
  - Foto
  - Fredagens foto
  - Helgens humor
  - Höstdag
  - Jobb
  - Korpboll
  - Musik
  - Nykte grattar
  - Nykte visar
  - Nyktes nyval
  - Nyktes nödvändigheter
  - Partykväll
  - Poker
  - Sommardag
  - Sport
  - Sport - Fotboll
  - Sport - Ishockey
  - TV-spel
  - Teater
  - Träning
  - Veckans video
  - Vinterdag
  - Vårdag
 
 Arkiv
  - November 2008
  - Oktober 2008
  - September 2008
  - Augusti 2008
  - Juli 2008
  - Juni 2008
  - Maj 2008
  - April 2008
  - Mars 2008
  - Februari 2008
  - Januari 2008
  - December 2007
  - November 2007
  - Oktober 2007
  - September 2007
  - Augusti 2007
  - Juli 2007
  - Juni 2007
  - Maj 2007
  - Mars 2007
 
 Länkar
  - B: -------------- Bloggar -------------
  - B: Anna
  - B: Bouvin
  - B: Copy
  - B: Danne
  - B: Jennie
  - B: Johanna
  - B: Kalm
  - B: Louise
  - B: Micke
  - B: Nettan
  - B: Thina
  - B: Till minne av Elin
  - B: Tobi
  - F1: ------------- Formel 1 ------------
  - F1: F1-live
  - F1: McLaren
  - F1: formula1.com
  - F: -------------- Fotboll ---------------
  - F: Kopparslagarna
  - F: Manchester United
  - F: Åtvidabergs FF
  - I: ------------- Ishockey --------------
  - I: Champions Hockey League
  - I: Elite Prospects
  - I: Hockeybulletin
  - I: Hockeyligan
  - I: Hockeyplock
  - I: LHC Fans
  - I: LHC TV
  - I: LHC-bloggen
  - I: Linköpings HC
  - I: National Hockey League
  - I: Nordic Trophy
  - I: White Lions
  - K: ------------- Korpboll -------------
  - K: Brukets AIK
  - K: Innebandyresultat
  - M: -------------- Musik ---------------
  - M: Aguson
  - M: Bettlare & Lösfolk
  - M: Johan Melander & Nya Stan
  - M: John Stridh
  - M: Kent
  - M: Lars Winnerbäck
  - M: Ludvig and the gossarna
  - M: Oldtown
  - M: Sköna Gröna Grebo
  - N: -------------- Nykte ---------------
  - N: Fredagens foto
  - N: LHC-bloggen
  - N: Xbox Live
  - N: Youtube
  - T: --------------- Teater ---------------
  - T: Teater Traska
  - Å: ------------ Åtvidaberg ------------
  - Å: Bruksandan
  - Å: Åtvidaberg
 
 
 
Namn: Jonas Nygren
Ålder: 26
Bor: Åtvidaberg
Fritid: Formel 1, Fotboll, Foto, Ishockey, Musik, Teater, TV-spel
Ska bli som vuxen: Trafikingenjör
Personlighet: Förtroendeingivande, omtänksam, lättsam, men samtidigt jäkligt seriös
 
220113-428    220113-430    220113-429  
220113-427

Brännbollskväll

 

220113-150

Var fantastiskt trött i eftermiddags och kände egentligen inte för att göra något alls. Men planen var ju att spela brännboll och visst tusan ställer man upp på det. Det gällde ju bara att vakna till först. Medan jag slöade lite såg jag till att dra ihop några extra till den skara som redan hade ordnats till brännbollskampen.

220113-152

Jörgen kom och hämtade oss när det var dags att bege oss, men jag kan lova er att han inte körde hem oss efteråt. Vi möttes upp därborta och letade fram övriga leksaker också. Bollar av olika sorter. Nykte och Nubbe såg till att kasta lite med den amerikanska fotbollen. Tekniken blir bättre och bättre, men jag är så otroligt dålig på att kasta bollar. Men tackla det kan man åtminstone göra.

220113-151

När den lättsamma leken var slut tog en mycket hård brännbollmatch vid. Inte tusan kom jag ihåg att det var så jobbigt och inte heller kom jag ihåg att jag faktiskt kunde träffa bollen, åtminstone ibland.....

220113-153

Men det var skojigt att spela igen. Det måste vi göra om. Enda nackdelen var att jag var en av få som är tvungen att gå upp och jobba imorgon. Så när de andra gick till Jögga och festade vidare tvingade jag mig själv att vara hemma. Men å andra sidan. Det kan också vara trevligt...

Kommentarer
Postat av: Thina

Jag var faktiskt också tvungen att jobba! Så jag var ju också tvungen att åka hem! Så det så. :)

2007-07-26 @ 17:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback