Inlägg
  - Vila upp sig under helgen... jorå!
  - Minibuss till Karlstad imorgon
  - Traskamötet gjorde mig glittrig
  - En novemberljus födelsedag
  - Storsamling mot Rögle och seger
  - Linköping Tigers ångar på
  - Nu är bloggandet utökat
  - En riskfylld kväll
  - Ständigt denna 006
  - Dags att rösta
  - Sex bättre i ettan än i tvåan...
  - Lämna inte kakor framme....
  - När det är som tystast kan man ha det som roligast
  - Nu är det förkylt!
  - Ett telefonsamtal på eftermiddagen
  - Förtroliga samtal om det viktigaste
  - Veckans video 20
  - Uppe tidigt och gnäeller
  - Wazzup!? - Change... That's wazzup
  - Längre än jag tänkt mig
  - Äntligen en VM-titel för McLaren!
  - Helgens humor
  - Hur tänker man....
  - Till Södertälje i snöslasket
  - Nummerplåtsjakt - 004
  - Tagit mig vatten över huvudet för träning
  - Biljard idag igen
  - Lunchen förstörde mitt liv
  - Nyktes modeblogg
  - Är jag verkligen så sårbar?
 
 Kategorier
  - Allmänt
  - Film
  - Foto
  - Fredagens foto
  - Helgens humor
  - Höstdag
  - Jobb
  - Korpboll
  - Musik
  - Nykte grattar
  - Nykte visar
  - Nyktes nyval
  - Nyktes nödvändigheter
  - Partykväll
  - Poker
  - Sommardag
  - Sport
  - Sport - Fotboll
  - Sport - Ishockey
  - TV-spel
  - Teater
  - Träning
  - Veckans video
  - Vinterdag
  - Vårdag
 
 Arkiv
  - November 2008
  - Oktober 2008
  - September 2008
  - Augusti 2008
  - Juli 2008
  - Juni 2008
  - Maj 2008
  - April 2008
  - Mars 2008
  - Februari 2008
  - Januari 2008
  - December 2007
  - November 2007
  - Oktober 2007
  - September 2007
  - Augusti 2007
  - Juli 2007
  - Juni 2007
  - Maj 2007
  - Mars 2007
 
 Länkar
  - B: -------------- Bloggar -------------
  - B: Anna
  - B: Bouvin
  - B: Copy
  - B: Danne
  - B: Jennie
  - B: Johanna
  - B: Kalm
  - B: Louise
  - B: Micke
  - B: Nettan
  - B: Thina
  - B: Till minne av Elin
  - B: Tobi
  - F1: ------------- Formel 1 ------------
  - F1: F1-live
  - F1: McLaren
  - F1: formula1.com
  - F: -------------- Fotboll ---------------
  - F: Kopparslagarna
  - F: Manchester United
  - F: Åtvidabergs FF
  - I: ------------- Ishockey --------------
  - I: Champions Hockey League
  - I: Elite Prospects
  - I: Hockeybulletin
  - I: Hockeyligan
  - I: Hockeyplock
  - I: LHC Fans
  - I: LHC TV
  - I: LHC-bloggen
  - I: Linköpings HC
  - I: National Hockey League
  - I: Nordic Trophy
  - I: White Lions
  - K: ------------- Korpboll -------------
  - K: Brukets AIK
  - K: Innebandyresultat
  - M: -------------- Musik ---------------
  - M: Aguson
  - M: Bettlare & Lösfolk
  - M: Johan Melander & Nya Stan
  - M: John Stridh
  - M: Kent
  - M: Lars Winnerbäck
  - M: Ludvig and the gossarna
  - M: Oldtown
  - M: Sköna Gröna Grebo
  - N: -------------- Nykte ---------------
  - N: Fredagens foto
  - N: LHC-bloggen
  - N: Xbox Live
  - N: Youtube
  - T: --------------- Teater ---------------
  - T: Teater Traska
  - Å: ------------ Åtvidaberg ------------
  - Å: Bruksandan
  - Å: Åtvidaberg
 
 
 
Namn: Jonas Nygren
Ålder: 26
Bor: Åtvidaberg
Fritid: Formel 1, Fotboll, Foto, Ishockey, Musik, Teater, TV-spel
Ska bli som vuxen: Trafikingenjör
Personlighet: Förtroendeingivande, omtänksam, lättsam, men samtidigt jäkligt seriös
 
220113-428    220113-430    220113-429  
220113-427

Ett telefonsamtal på eftermiddagen

 

Satt i fredags och kopplade foton till en karta och förberedde mig på att ta helg. Då ringde det ett okänt nummer i fickan och det var chefen från intervjun i tisdags. Vi pratade ett tag och jag kände mig lite lagom nervös innan det skulle komma ett besked. Nog för att det kändes bra så trodde jag inte att det skulle gå vägen. Men tänk vad skönt det kan vara att ha fel ibland. Han kunde erbjuda mig jobbet. Så med det beskedet på avslutningen av fredagen så har det blivit en och annan tanke i helgen. Detaljer att komma överens om innan jag med säkerhet vet om det blir Eskilstuna framöver....

Kommentarer
Postat av: Micke

Fan va najs.. Man får gratulera :D.. Det är ju som sakt var ett rätt stort steg.

2008-11-10 @ 09:32:43
URL: http://ezcimo.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad roligt! varför sa du inte det när vi pratade?

2008-11-19 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback